نوشته شده توسط : شراره قدمچی

در صورتی که درون بافت هموروئید خارجی لخته خون تشکیل شده باشد ( هموروئید ترومبوز) پزشک با ایجاد یک برش کوچک لخته خون را خارج می کند که باعث تسکین درد بیمار و از بین رفتن التهاب و تورم می شود.
در مواردی که هموروئید دردناک است یا با خونریزی مداوم همراه است پزشک روش های غیر تهاجمی دیگری را به کار می گیرد که همگی سرپایی هستند و در مطب پزشک قابل انجام هستند:

 روش رابرباندینگ یا بستن کش لاستیکی: در این روش پزشک برای مسدود کردن جریان خون در بافت هموروئیدی یک کش لاستیکی محکم را به دور بالای هموروئید می گذارد. با گذشت حدود یک هفته آن ناحیه سیاه می شود و خود به خود می افتد .بستن کش لاستیکی به دور هموروئید ممکن است باعث خونریزی و درد خفیف شود که 2 تا 4 روز پس از بستن کش توسط پزشک ادامه دارد اما درد و خونریزی به هیچ وجه شدید نیست. این روش برای بسیاری از موارد هموروئید درجه دو و سه موثر است و خطر عفونت را به همراه ندارد.



:: برچسب‌ها: بواسیر،درمان بواسیر ,
:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شراره قدمچی

فیستول چیست؟
اگر در اطراف پوست مقعد احساسی وجود سوراخی را داشتید که از آن ترشحی خارج می شود، بدانید که این می تواند علائم فیستول مقعدی باشد. وجود داردهای مداوم در ناحیه اطراف مقعد ولگن به خصوص مواقع نشستن تحریک پوستی اطراف مقعد مثل تورم، قرمزی و دردناکی آن ناحیه یبوست یا درد موقع اجابت مزاج فیستول مقعدی درواقع ارتباط بین انتهای روده و پوست اطراف مقعدی از طریق یک کانال است مثل یک کانال آب علت اصلی ایجاد فیستول مقعدی وجود یک آبسه مقعدی است که در نتیجه عفونت غدد کانال مقعدی رخ داده و این امر درنتیجه یبوست های مزمن رخ میدهد. این آبسه درنهایت به سطح پوست باز می شود و باعث ایجاد فیستول شده و در نهایت باعث خروج ترشحات چرکی یا خون از این ناحیه می شود.

از چه علائمی متوجه میشویم که فیستول داریم؟
 افرادی که دچار فیستول مقعدی می شوند علائمی از جمله درد موقع اجابت مزاج و ترشح از سوراخی از پوست اطراف مقعد، وجود توده های دردناک، گرم ومتورم در اطراف پوست مقعد دارند و زمانی که این فیستول درمان میشود این علائم از بین میرود.



:: برچسب‌ها: فیستول، ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شراره قدمچی

شقاق مقعد یک پارگی یا زخم سطحی( tear) در ناحیه آنودرم (پوشش سلولی مقعد) است. این زخم خطی، بصورت طولی در فاصله خط دندانه ای و پوست قرار دارد و چون این ناحیه گیرنده های حسی بسیار زیادی دارد، یک وضعیت فوق العاده دردناک ایجاد می کند .

علت ایجاد شقاق، ترومای ناشی از عبور مدفوع سفت و یا اسهال طولانی می باشد. همچنین مواردی مانند زایمان، سابقه جراحی مقعد و مصرف نابجای ملین ها نیز جزء علل این بیماری ذکر  شده اند. شقاق به دو گروه حاد و مزمن تقسیم میشود



:: برچسب‌ها: شقاق،درمان شقاق، ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آبان 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شراره قدمچی

خون در مدفوع می‌تواند علامت تعداد زیادی از بیماریهای خطرناک گوارشی باشد، دفع خون به صورت مداوم خون نشانه اختلال در دستگاه گوارش است که در صورت عدم درمان می‌تواند زمینه‌ساز بیماری‌های خطرناک شود.

 کم خونی، احساس ضعف شدید، سستی و بی‌حالی، تپش قلب و عدم میل به کار و فعالیت ازمهم‌ترین عوارض دفع مکرر خون در مدفوع میباشد.

استفاده زیاد از قرص‌های مسکن و ابتلا به انواع سرطان‌ها را مهم‌ترین علل بروز خون در مدفوع است. ایجاد حفره در روده، برجستگی‌های مخاطی، انواع پولیپ‌های روده، برجستگی در انتهای تحتانی مقعد (هموروئید) و بیماری‌های التهابی از دیگر علل ظاهر شدن خون در مدفوع است.



:: برچسب‌ها: خون در مدفوع, ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1395 | نظرات ()

طراحی سایت
طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی
www.webcando.ir

تابلو سازی
خدمات تابلو سازی پرکاس
perkasco.com

درمان بواسیر
درمان بواسیر با آخرین متد
clinicdarman.com/بواسیر-هموروئید/درمان-بواسیر/

شبیه ساز پرواز
خرید تجهیزات پرواز و شبیه سازی
www.irfly.ir

درمان هموروئيد با لیزر
درمان بواسیر با لیزر و هموروئید
clinicdarman.com/بواسیر-و-هموروئید/جراحی-هموروئید/

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی و منزل چید فرم
www.chidform.com/

نمای چوب
ترمووود و چوب نمای شرکت بریج
www.bridgeco.ir/

شقاق چیست
همه چیز درباره شقاق
www.darmancolorectal.com/fissure

فیشر
همه چیز درباره فیشر
www.darmancolorectal.com/fissure


طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
www.webcando.ir/web-design/marketing-site-design.html